Collab na instagramie, czyli kolaboracje dzięki którym można wrzucać zdjęcia z innymi użytkownikami. Czym najprościej mówiąc są kolaboracje na insta?
Mówiąc najprościej, post na Instagramie “Collabo” to pojedynczy post, który pojawia się w kanałach lub rolkach dwóch oddzielnych osób. Publikacje wspólne znajdują się w dwóch lokalizacjach jednocześnie. Ujawniają również liczbę udostępnień, komentarzy i polubień.
Post jest tworzony przez jedną osobę, która następnie zaprasza drugą do oznaczenia współpracownika. Gdy współpracownik zatwierdzi, post jest widoczny na kontach obu użytkowników.
Dlaczego warto używać postów kolaboracyjnych na instagramie?
Instagram obecnie pozwala użytkownikom oznaczać inne konta w swoich postach. Co wyróżnia Collabs?

Głównymi powodami tego są wykrywalność i zaangażowanie. Tworząc post Collabs, ułatwiasz odwiedzającym zlokalizowanie Twojej pracy i interakcję z nią. Gdy ktoś jest oznaczony tagiem w poście w kanale, użytkownik musi dotknąć zdjęcia raz, aby wyświetlić tagi. Następnie muszą dotknąć ponownie, aby uzyskać dostęp do profilu oznaczonej osoby. Podczas korzystania z Collabs, czyli naszych kolaboracji, użytkownik musi tylko raz dotknąć nazwy profilu wyświetlanej w nagłówku.
Instagram Collabs – współpraca z markami i firmami
No i tutaj dochodzimy do przełomowego zastosowania kolaboracji na instagramie. Jest to świetne narzędzie do współpracy z firmami, a w przypadku firm – na współprace z influencerami.
Dla przykładu marki oraz firmy używają strategii konkursów oraz giveaway’ów, które przyciągają potencjalnych użytkowników oraz Klientów.